چه سنی برای شروع خوانندگی مناسبه ؟
نوشته شده توسط : پریسااکبری

سن مفید برای شروع خوانندگی در هر فرد متفاوت است اما ۱۴ سالگی به دلیل سن بلوغ و تغیرات جسمی که به عمل می آورد سن خوب و مفیدی است، اما این به این معنا نیست که تا قبل از این سن هیچگونه کاره خاصی برای رشد انجام ندهیم. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید نا به بررسی سن مناسب برای شروع خوانندگی بپردازیم . همچنین میتوانید با پیوستن به ما و دانلود جدیدترین آهنگ های خوانندگان زن ایرانی ، موسیقی را بگونه ای کاملا متفاوت تجربه کنید...

اغلب کودکان در ۱۳ الی ۱۵ ماهگی شروع به تقلید از ملودی هایی می کنند که پدر و مادر برای آرام کردنش خواننده اند، هر چه زودتر فرزند خود را با موسیقی، آشنا و درگیر کنید بدون داشتن تجربه خاصی، این امر ساده ای است. این گونه می توانید استعداد موسیقی را زودتر در او افزایش دهید. به طور کلی صدای انسان در کل طول زندگی، در حال بلوغ است.کودکان از سن ۷ الی ۹ سال آماده به شروع خواندن هستند، به همین دلیل دانش اموزان در هر سنی میتوانند از درس آواز بهرمند شوند.

تمرین در سنین پایین ، شرکت در گروه سرود مدرسه یا کلاس های موسیقی، میتونه به فرد کمک بیشتری در پیدا کردن شخصیت هنری و اعتماد به نفس خود انجام بده، اما با این حالا بهترین و مناسب ترین سن برای خوانندگی وجود ندارد: برای مثال، جاستین بیبر در ۱۳ سالگی به شهرت رسید و یا عده ای خوانندگان مطرح جهان که در سن کهنسالی هم به فعالیت در این حرفه هنوز ادامه میدن. این امر در مورد زن ها و مردها، هردو صدق می کند.

چند توصیه مهم درباره خوانندگی

اگر قصد خواننده شدن را دارید بهتر است از همین حالا شروع به تمرین تکنیک های صوتی بکنید و نحوه استفاده از صدای خود را بیاموزید. ماندن درعمل تمرین منظم و یادگیری خوب خواندن به شما کمک میکند تا صدایتان را در حداکثر ظرفیت خود توسعه دهید. همه چیز بستگی به خود شما دارد.بهترین سن برای شروع خوانندگی همین الان است.

بهتر است در قدم اول تاجایی که میتوانید بخوانید بخاطر افزایش اعتماد به نفس: اگر به ساز یا خواندن خود اعتماد نداشته باشید هرگز به چیزی که در سر دارین، دست نخواهید یافت. به این دلیل که اگر صرفا در زمان خواندن این حس را دارید که بد به نظر می آید یا احتمالا اشتباهاتی در پیش رو خواهید داشت، اما اگر اعتماد به نفس خود را حفظ کنید ، تمرکز خود را از دست نمیدهید بلکه تمام  تلاشتان را میکنید تا اثر شما خطای کمتری داشته باشد و زیبا تر جلوه کند.

یهترین سن برای شروع خوانندگی، دوران نوجوانی مناسب این است که شما درس ها و تکنیک های مناسب صوتی خود را ایجاد یا پیدا کنید و شروع به تمرین کنید و بقیه عمر خود را، با استفاده صحیح و منظم از ورزش های صوتی، تارهای صوتی و هنجره خود را پرورش دهید،

در سن نوجوانی ممکن است صدای شما ناپایدار باشد، کسی را پیدا کنید که بی انکه به شما آسیب برساند، بتواند به شما کمک کند همانند: معلم،  گروه و یا دوست مورد اطمینان، برای پیدا کردن شخصیت هنری، سبک صدای شما(زیر یا بم) و سبک فعالیت شما درعرصه موسیقی. اشتباهات کنونی و تکرار آنها عواقب بزرگی را برای شما در اینده به وجود خواهد آورد.

در مکانی ساکت و آرامش بخش باشید،آهنگ مورد علاقه خود را بخوانید، این بار نه با صدای کامل بلکه زمزمه کنید، این به شما کمک میکند تا متوجه شوید چه عملکردهای عضلانی برای ضربه زدن به یک نوت معین لازم است.




:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: